Aktualności

Oficjalny agent sponsoringowy The World Games 2017

  Firma Sport Innovation została wybrana oficjalnym agentem sponsoringowym The World Games 2017 (Igrzysk Sportów Nieolimpijskich) w ramach przetargu zorganizowanym przez spółkę Wrocławski Komitet Organizacyjny.   Do zadań agencji należy min: pozykanie nowych...

Read more

Komercjalizacja IAAF Mistrzostw Świata do lat 20 - Bydgoszcz 2016

    Sport Innovation odpowiedzialne jest za komercjalizację lekkoatletycznych Mistrzostw Świata do lat 20, które zorganizowane będą w zastępstwie rosyjskiego miasta Kazań przez Bydgoszcz w dniach 19-24 lipca 2016 r.   W ramach projektu...

Read more

Doradztwo dla sponsora PGE Narodowy

Eksperci Sport Innovation we współpracy z międzynarodową firmą konsultingową zrealizowali projekt dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A., którego celem była ocena i wdrożenie sponsoringu Stadionu Narodowego w Warszawie.   W ramach kilku...

Read more

Przygotowanie komercjalizacji Stadionu Miejskiego w Białymstoku

Firma Sport Innovation wygrała w ramach konsorcjum przetarg na doradztwo w komercjalizacji Stadionu w Białymstoku.   W ramach 9 miesięcznego projektu przygotowana została strategia komercjalizacji Stadionu wraz z niezbędnymi materiały i procedurami. Przeprowadzono...

Read more

Zaproszenie na studia podyplomowe - Zarządzanie infrastrukturą sportową

  Dynamiczny rozwój infrastruktury sportowej w Polsce spowodował zapotrzebowanie na specjalistów od zarządzania infrastrukturą sportową.Uczelnia Łazarskiego zaprasza po raz kolejny na dwusemestralne studia podyplomowe - Zarządzanie Infrastrukturą sportową. Jeśli myślisz o...

Read more

Doradztwo przy naming rights Aquasfera w Olsztynie.

Firma Sport Innovation zrealizowała projekt naming rights dla Wodnego Centrum Rekreacyjno – Sportowego "Aquasfera" w Olsztynie, które od połowy 2014 roku zmieni oficjalną nazwę na Aquasfera Galeria Warmińska.   Na zlecenie MOSiR Olsztyn...

Read more

Doradztwo przy naming rights INEA Stadion w Poznaniu

Firma Sport Innovation realizuje projekt naming rights dla firmy Inea S.A. przy wdrożeniu praw do nazwy INEA Stadion w Poznaniu, którego gospodarzem i operatorem jest Lech Poznań.   Stadion Euro2012 w Poznaniu...

Read more

Publikacja w magazynie Facility Manager o komercjalizacji obiektów sportowych

W najnowszym wydaniu (nr 1/2013) dwumiesięcznika branży zarządzania nieruchomościami komercyjnymi "Facility Manager"   ukazał się artykuł autorstwa Kamila Kukułki ze Sport Innovation.   Przedstawione zostały w nim czynniki sukcesu determinujące skuteczną komercjalizację i kreowanie...

Read more

Halowe Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce Sopot 2014 - generalna koordynacja projektu

W ramach przygotowań do Halowych Mistrzostw Świata w lekkoatletyce SOPOT 2014 powołany został Komitet Organizacyjny, w którym rolę Koordynatora Generalnego pełnić będzie Kamil Kukułka. Pełen skład Komitetu oraz szczegółowe informacje...

Read more

Pozyskanie nowego partnera - Eventim dla Ergo Areny

W styczniu b.r. hala pozyskała czwartego, obok Ergo Hestii, Tyskie i Pepsi, partnera marketingowego. Firma CTS   Eventim, wiodący dystrybutor biletów w Europie, przez najbliższe co najmniej 2 lata będzie oficjalnym partnerem...

Read more

Opracowanie programu sponsoringowego dla firmy GPEC

Sport Innovation przygotowało dla GPEC S.A. strategię wdrożenia projektu sponsoringu sportowego. W ramach umowy firma doradzała w zakresie doboru praw sponsorskich i wyceny świadczeń. Ponadto przygotowany został plan aktywizacji praw oraz ich efektywnej...

Read more

Dla Onet.pl o wykorzystaniu stadionów po Euro 2012

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na Onet Biznes o polskich stadionach po Euro 2012. Przedstawiciel Sport Innovation udzielił komentarza na temat możliwości wykorzystania stadionów w długoterminowej perspektywie: http://biznes.onet.pl/gra-o-stadiony,18572,5152041,news-detal Dodatkowy komentarz...

Read more

Umowa na poszukiwanie sponsora tytularnego toruńskiej Motoareny

Firma Sport Innovation wygrała przetarg na obsługę i pośrednictwo w sprzedaży praw do nazwy (naming rights) stadionu żużlowego Motoarena w Toruniu. Celem współpracy jest pozyskanie sponsora tytularnego stadionu na okres minimum...

Read more

Nowa umowa na komercjalizację ERGO ARENA do września 2014

Sport Innovation w konsorcjum z firmą BaMa wygrało przetarg na komercjalizację hali ERGO ARENA w Gdańsku/Sopocie na okres od marca 2012 do września 2014 r. W ramach umowy firmy odpowiedzialne...

Read more

Wygrany przetarg na sprzedaż nazwy nowej hali w Toruniu

Firma Sport Innovation wygrała przetarg na kompleksową obsługę sprzedaży praw do nazwy (naming rights) oraz pozyskanie sponsora dla hali widowiskowo-sportowej przy ul. Bema w Toruniu. W ramach współpracy firma reprezentować będzie...

Read more

Doradztwo w procesie pozyskania praw do organizacji Halowych Mistrzostw Świata w lekkoatletyce - Sopot 2014

W dniu 11 listopada Miasto Sopot pozyskało prawa do organizacji 15. Halowych Mistrzostw Świata, które odbędą się w marcu 2014 roku. Impreza ta odbędzie się w Polsce po raz pierwszy...

Read more

Analizy i badania marketingowe inwestycji sportowej w Tarnobrzegu wraz z KDG

Na zlecenie kancelarii KDG Cieślak & Kordasiewicz przeprowadziliśmy analizę ekonomiczną oraz badania marketingowe dla Urzędu Miejskiego w Tarnobrzegu. Celem badań było określenie warunków rentownosci oraz rekomendanych sposobów realizacji potencjalnej inwestycji. Ustalony...

Read more

Pepsi i Tyskie nowymi partnerami ERGO ARENA

W ostatnich tygodniach ERGO ARENA podpisała nowe umowy sponsoringowe z producentami napojów - z firmą Pepsico oraz z Kompanią Piwowarską. W ramach współpracy firmy pozyskały możliwość ekspozycji produktów w przestrzeniach...

Read more

Przygotowanie projektu sponsoringowego dla firmy Jula

Sport Innovation przygotowało projekt sponsoringowy polskiego obiektu sportowego dla firmy Jula. Szwedzka sieć marketów dla majsterkowiczów (www.jula.pl) rozpocznie ekspansję na polskim rynku w listopadzie 2011 r. Zakres współpracy obejmował kompleksowe doradztwo...

Read more

Publikacja o komercjalizacji polskich aren w SportPlus i Portfel.pl

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem podsumowującym pierwszy etap komercjalizacji hali ERGO ARENA w Gdańsku/Sopocie. Przedstawione zostały w nim nowe źródła przychodów jakie udało się wygenerować na wielofunkcyjnym obiekcie, w...

Read more

Konferencje w Poznaniu i Krakowie z udziałem Sport Innovation

Eksperci Sport Innovation przeprowadzili prezentacje nt. marketingu i komercjalizacji obiektów sportowych i rekreacyjnych dla przedstawicieli miast i zarządców obiektów. Pierwsza prezentacja odbyła się podczas kwietniowej konferencji "Efektywne Zarządzanie Nieruchomościami Sportowymi" zorganizowanej...

Read more

Nasz artykuł o sponsoringu aren w Sport Plusie

Artykuł autorstwa Kamila Kukułki o zrealizowanych w Polsce projektach naming rights jako sponsoringu aren sportowych opublikowany został w kwietniowym numerze miesięcznika Sport Plus. Zapraszamy do lektury!  

Read more

Przygotowanie sprzedaży praw do nazwy Stadionu Wisły dla UM Kraków.

Sport Innovation odpowiedzialne było za przygotowanie pakietu sprzedaży praw do nazwy Stadionu Miejskiego im. H. Reymana w Krakowie. W ramach pakietu wybrane zostały prawa dla potencjalnego sponsora stadionu, opracowana została wycena...

Read more

Dwa nowe raporty o naming rights oraz o sponsoringu eventów

Sport Innovation opracowało dwa raporty specjalistyczne z najnowszymi benchmarkami ze świata sponsoringu i obiektów sportowych. Raport "Programy sponsoringowe eventów sportowych" prezentuje kompleksowo wszystkie zagadnienia niezbędne do przygotowania dobrego projektu sponsoringowego eventu....

Read more

Ruszają dwa programy szkoleń z zarządzania obiektami sportowymi

Sport Innovation zostało zaangażowane do realizacji dwóch programów szkoleniowych poświęconych zarządzaniu obiektami rekreacyjno-sportowymi. Nasi specjaliści podzielą się praktykami z zakresu marketingu i komercjalizacji aren sportowych.   Pierwszy program "Zarządzanie małymi i średnimi...

Read more

Warsztaty z PwC dla Polskiego Insytutu Dyrektorów oraz konferencja Sport Marketing Promotion.

Sport Innovation przygotowuje wraz z firmą doradczą PricewaterhouseCoopers warsztaty nt. Sponsoringu w spółkach z udziałem Skarbu Państwa. Przedstawiciel firmy, Kamil Kukułka, przedstawi m.in. przykłady tworzenia strategii sponsoringowych spójnych z celami...

Read more

Komercjalizacja ERGO ARENA w Gdańsku/Sopocie

  Ekspert Sport Innovation, Kamil Kukułka, objął rolę Doradcy Zarządu ds. komercjalizacji w ERGO ARENA.   Do głównych obowiązków przedstawiciela firmy należeć będzie realizacja strategii komercjalizacji oraz planu sprzedaży produktów i usług obiektu....

Read more

Komentarz dla Gazety Wyborczej o promocji firm poprzez naming rights

Przedstawiciel Sport Innovation, Kamil Kukułka, udzielił komentarza na temat skuteczności naming rights obiektów sportowych w promocji marki danej firmy. (...) Istotą naming rights jest długofalowe utożsamienie marki z obiektem. Kontrakty obejmują...

Read more

Dwa projekty sprzedaży praw do nazwy stadionów

Sport Innovation uczestniczy w realizacji dwóch projektów naming rights na zlecenie władz samorządowych aglomeracji miejskich powyżej 200 tys. mieszkańców. Projekty mają na celu przygotowanie do sprzedaży praw do nazwy: stadionu o pojemności...

Read more

Komentarz Kukułki dla Dziennika Gazety Prawnej o prawach do nazwy stadionów

Kamil Kukułka w imieniu Sport Innovation skomentował dla Dziennika Gazety Prawnej możliwości sprzedaży praw do nazwy nowych stadionów przez jednostki samorządowe: "Obecnie wiele miast, w których już są lub wkrótce będą...

Read more

Projekt doradczy z UFA Sports dla Wisły Kraków

Sport Innovation zrealizowało projekt doradczy w zakresie komercjalizacji Stadionu Miejskiego im. H. Reymana przez Wisłę Kraków. Prace przeprowadzone zostały na zlecenie firmy UFA Sports (www.ufasports.com), międzynarodowej agencji wyspecjalizowanej w sprzedaży...

Read more

Konferencja "Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi" już 8 grudnia!

  Zapraszamy do udziału w konferencji „Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi”, która odbędzie się 8 grudnia w Pałacu Lubomirskich w Warszawie (siedziba BCC). Konferencja skierowana jest do zarządców obiektów sportowych i rekreacyjnych...

Read more

Pierwszy miesiąc obsługi projektu sponsoringowego ERGO Arena zakończony

Sport Innovation podjęło się pełnej obsługi projektu sponsoringowego ERGO Arena na zlecenie firmy STU Ergo Hestia S.A. Celem projektu jest aktywizacja praw sponsorskich i budowa nowej marki ERGO Areny -...

Read more

Przygotowanie spółki zarządzającej obiektami sportowymi dla UM Toruń.

Sport Innovation rozpoczęło realizację projektu dla Urzędu Miasta Torunia polegającego na przygotowaniu wszechstronnej koncepcji nowej spółki prawa handlowego, której zadaniem będzie efektywne zarządzanie obiektami sportowymi. W ramach projektu opracowane zostaną rozwiązania...

Read more

Doradztwo Ergo Hestii przy prawach do nazwy Hali Gdańsk-Sopot

Sport Innovation zrealizowało projekt doradczy dla firmy Ergo Hestia S.A. w przygotowaniu do pozyskania naming rights (praw do nazwy) Hali Widowiskowo-Sportowej w Gdańsku-Sopocie. Ergo Hestia pozyskała 5-letnie prawa do nazwy...

Read more

Kamil Kukułka dla Portfel.pl o narzędziu naming rights dla firm

Główny konsultant Sport Innovation, Kamil Kukułka, w rozmowie z miesięcznikiem Portfel.pl o naming rights jako narzędziu promocji marek konsumenckich. Naming rights - nowoczesny sposób komunikacji z konsumentemObecnie coraz częściej spotykamy się...

Read more

Otwarcie Centrum Avana w Poznaniu już za miesiąc

Budowa centrum wspinaczkowego Avana w poznańskim Kinepolis (ul.Krzywoustego 72) zmierza ku końcowi.  Będzie to pierwsza nowoczesna ścianka wspinaczkowa w regionie. Planowane otwarcie nastąpi w ostatni weekend czerwca. Uruchomiona już została...

Read more

Analiza modeli komercjalizacji stadionu dla miasta Białystok

Sport Innovation przygotowało analizę modeli zarządzania i komercjalizacji nowego stadionu piłkarskiego w Białymstoku (pojemność 22 tys. os.). Opracowanie obejmowało m.in. rekomendacje rozwiązań dotyczących: - zlecenia zarządzania stadionem profesjonalnym operatorom obiektów - udostępnienia do...

Read more

ArenaMarketing.pl - nowy portal o komercjalizacji i zarządzaniu obiektami

  W tym tygodniu rozpoczął działanie nowy portal informacyjny ArenaMarketing.pl poświęcony zarządzaniu i komercjalizacji nowoczesnych obiektów sportowych w Polsce i na świecie. Portal skierowany jest do decydentów miejskich, dyrektorów...

Read more

Pierwszy w Polsce raport o Naming Rights!

Eksperci portalu NamingRights.pl przy wsparciu agencji Sport Innovation przygotowali pierwszy w Polsce raport specjalny "Efektywność Naming Rights w Polsce 2010".W niniejszym raporcie prezentujemy Państwu sposoby osiągania efektywności w projektach naming...

Read more

Aktywizujemy Atlas Arene z Atlasem

Rozpoczeliśmy współpracę z liderem branży budowlanej – firmą Atlas Sp. z o.o. z Łodzi przy aktywizacji praw do nazwy Atlas Areny. Firma Atlas w sierpniu 2009 roku wykupiła prawo do nazwy...

Read more

Przygotowalismy raport dla PGE, sponsora stadionu Euro2012

Sport Innovation wraz z partnerami z NamingRights.pl przygotowało raport dla  firmy PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jednego z kandydatów do pozyskania nazwy nowego stadionu piłkarskiego Euro2012 w Gdańsku.  W ramach doradztwa...

Read more

Wyceniliśmy prawa do nazwy Areny Legionowo

Grupa ekspertów z NamingRights.pl działających na zlecenie MOSiR Legionowo przygotowała wycenę praw marketingowych, w tym prawa do nazwy nowo budowanej hali sportowej.Władze miasta Legionowo podjęły działania zmierzające ku nowoczesnej komercjalizacji...

Read more

Ruszył portal ekspercki NamingRights.pl

Sport Innovation wspólnie z partnerami Golden Promotion oraz Pentagon Research przygotował portal ekspercki NamingRights.pl Prezentowane będą na nim raporty, analizy naszych ekspertów oraz najciekawsze przykłady naming rights, wciąż innowacyjnej formy...

Read more

Konkurs lodz4you.com - wygraj spotkanie z Gortatem i Niemczyk

Nowy portal miejski lodz4you.com otworzył konkurs "Twoja mapa Łodzi" skierowany do aktywnych przyjaciół i mieszkańców miasta, polegający na przygotowaniu wirtualnych map z ich ulubionymi miejscami w Łodzi oraz informacjami przydatnymi...

Read more

Współpraca z Devils Wrocław, klubem futbolu amerykańskiego

Agencja marketingowa Sport Innovation rozpoczęła współpracę marketingową z klubem futbolu amerykańskiego - Devils Wrocław. Umowa obejmuje opracowanie i realizację programów sponsoringowych oraz długofalowej strategii marketingowej klubu.Devils Wrocław to brązowy medalista...

Read more

Promujemy Łódź z Gortatem i Niemczyk na Mistrzostwa Europy

Sport Innovation podpisało umowę na kampanię promocyjną miasta Łodzi jako organizatora Eurobasket 2009 oraz Mistrzostw Europy w Siatkówce Kobiet 2009.Promocja obejmować będzie kampanie billboardową z męską gwiazdą polskiej koszykówki oraz...

Read more

Współpracujemy z BGŻ Arena

 Agencja Sport Innovation nawiązała współpracę z Arena Pruszków Sp. z o.o., zarządzającą nową halą wielofunkcyjną BGŻ Arena w Pruszkowie pod Warszawą.Będziemy zajmować się obsługą sprzedażową obiektu, w tym pozyskaniem partnerów...

Read more

Powiększamy grono partnerów biznesowych

Do naszych oficjalnych partnerów biznesowych dołączają kolejne firmy z Łodzi oraz z Londynu.Sport Innovation podjęło współpracę z brytyjskim partnerem medialnym Major International Events (MEI), która polegać będzie na udziale w...

Read more

Wizytujemy Budapest Sportarena – wzór dla polskich obiektów

Sport Innovation odbyło wizytę referencyjną na nowoczesnej hali wielofunkcyjnej Budapest Sportarena im. Papp Laszlo. Hala ta jest jednym z nielicznych przykładów zarządzania obiektem sportowym przez prywatnego operatora w naszej części...

Read more

Wyceniliśmy prawa naming rights dla nowej Hali w Łodzi

Sport Innovation zrealizowało prace nad wyceną praw do nazwy (naming rights) nowej Hali Widowiskowo-Sportowej w Łodzi przy Al. Bandurskiego 7. Przygotowany raport umożliwi inwestorowi (miasto Łódź) zaprezentowanie wszystkich korzyści potencjalnym...

Read more

Wywiad dla StadiaTech nt. marketingu aren w Polsce

Wywiad o rozwoju marketingu obiektów sportowych i technologii w Polsce.

Read more

Debata o marketingu sportowym dla „Marketing w Praktyce”

Na zaproszenie miesięcznika "Marketing w Praktyce" założyciel Sport Innovation, Kamil Kukułka, wziął udział w debacie poświęconej rozwojowi marketingu sportowego w Polsce. Pełen wywiad dostępny jest w...

Read more

Uczestniczymy w DSK 2008, Kolonia

Firma Sport Innovation wzięła udział w konferencji DSK 2008 (Deutscher Sportökonomie-Kongress), która odbyła się w Kolonii w dniach 19-21 listopada 2008 r.Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Sport, Media i...

Read more

 

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności