Efektywny sponsoring

media info broketing smallMaksymalny zwrot ze sponsoringu !

 

3. Programy sponsoringowe i marketingowe – Maksymalny zwrot ze sponsoringu

 

 

 

Strategia i efektywność sponsoringu

Budowa strategii i programów sponsoringowych, ewaluacja efektywności projektów.

 

 

 

Maksymalny zwrot ze sponsoringu

 

• Return on Sponsorship - efektywność działań sponsoringowych i marketingowych dla korporacji

 

• Planowanie i aktywizacja sponsoringu

 

• Integracja sponsoringu ze stosowanymi narzędziami marketing-mix

 

plan aktywizacji sponsoringu

 

dostosowanie do celów biznesowych firmy

 

 
Wspomagamy sponsorów w efektywnym pozyskaniu, aktywizacji oraz mierzeniu rezultatów sponsoringu, zapewniając całościową obsługę.
 
 
 
 
1. Programy sponsoringowe
  • Planowanie aktywizacji praw sponsoringowych
  • Koordynacja programu.
  • Dopasowanie do celów biznesowych firmy
     
 
2. Strategia sponsoringu i komunikacji marketingowej
  • Przygotowanie długoterminowej strategii sponsoringowej.
  • Integracja sponsoringu ze stosowanymi elementami komunikacji marketingowej
  • Efektywne pozyskanie praw - warunki umów
     
     

 

Raporty:

 "Strategie aktywizacji sponsoringu na arenach”

"Programy sponsoringowe eventów sportowych" 

 

  

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności